Header menu

Du er her

Skole

It-support under corona

Som lærer i Københavns Kommune har du flere muligheder for it-support.

Børne- og Ungdomsforvaltningens IT-drift 

Her kan du få hjælp til: 

  • Problemer med at logge på Office365, Aula, Meebook eller andre digitale læringsmidler.
  • GDPR-relaterede spørgsmål i forbindelse med brug af O365/Teams (f.eks. hvordan man ændrer status fra ”offentlig” til ”privat”).
  • Klargøring af udlånspc’er til elever – koordineres sammen med skolelederen.

Kontakt
E-mail: mail@pit-support.kk.dk
Telefon: 33 66 72 82 (kl. 8-16 mandag til torsdag, fredag kl. 8-15)

Vejledninger til login og nulstilling af adgangskoder for medarbejdere og elever finder du på www.pit.kk.dk

Meebook - telefonisk support alle hverdage

Har I brug for hjælp til Meebook, kan skolens Meebook-superbruger kontakte Meebooks support på:

Øvrig support

Husk, at du også kan få support af din Aula læringskonsulent til Meebook, Office365 og Aula.

Senest opdateret
11.06.2020