Header menu

Du er her

Skole

It-support under skolernes corona-nedlukning

Som lærer i Københavns Kommune har du flere muligheder for it-support under skolernes nedlukning.

Børne- og Ungdomsforvaltningens IT-drift 

Her kan du få hjælp til: 

  • Problemer med at logge på Office365, Aula, Meebook eller andre digitale læringsmidler.
  • GDPR-relaterede spørgsmål i forbindelse med brug af O365/Teams (f.eks. hvordan man ændrer status fra ”offentlig” til ”privat”).
  • Klargøring af udlånspc’er til elever – koordineres sammen med skolelederen.

Kontakt
E-mail: mail@pit-support.kk.dk
Telefon: 33 66 72 82 (kl. 8-16 mandag til torsdag, fredag kl. 8-15)

Vejledninger til login og nulstilling af adgangskoder for medarbejdere og elever finder du på www.pit.kk.dk

Teams - online support tirsdage 14-15

Du kan få online support direkte i Teams.

  • Uge 21: Tirsdag d. 19.05. kl. 14-15

Klik på dette link www.kortlink.dk/25csy for at få support.
Linket åbner i Teams, hvor supporter Andreas Birkeholm kan svare på spørgsmål og samtidig vise løsningen i Teams.

Du kan også kontakte supporten på telefon 30 47 37 63 i åbningstiden.

Meebook - telefonisk support alle hverdage

Har du brug for hjælp til Meebook, kan du kontakte Meebooks egen support:

  • Telefon: 33 11 07 80 (kl. 8 - 16 alle hverdage) 

Din sædvanlige support er der forsat

Husk, at du også kan få support af din Aula læringskonsulent til Meebook, Office365 og Aula.

Senest opdateret
15.05.2020